13 Haziran 2013 Perşembe

KİTAP KURTLARI TATİLE…

Herkese selam,
Oğlum bu sene okula başladı. Okumayı öğrendi, tabii yazmayı da. Onunla beraber ben ve eşimde tekrar okullu olduk. Ali Fuat bu sene çok zorlandı ama olsun artık tatil zamanı. Bu gün okullarında veda partisi gibi bir şey yapacaklarmış herhalde. Öğretmeni benden annemin meşhur kurabiyelerinden istemiş.  (yakında onun tarifini de burada) Bense onlar için başka bir sürpriz hazırlamıştım. Umarım Semra Hocam beni affeder ama söz daha sonra kurabiyelerden mutlaka göndericem.


Pastanın hikayesine gelince; 1. Dönem okulda okumayı sökünce, 2. Dönem sınıflarında kitap kurdu olmaya başladılar. 1 ay içinde 20 kitap okuyan çocuklar kitap kurdu oluyorlarmış. Benim canım boncuk gözlüm de kitap kurdu olabilmek için çok çalıştı. 2 ay olmayı başardı da. Hatta bir kere kitapların içinde uyuyup kalmıştı hiç unutmam. Umarım kitap sevgisi hep sürer.


Bende bu çalışkan oğluma küçük bir sürpriz yapayım dedim. İşte karşınızda şeker hamurundan kitap kurdu. Aslında fikir benim değil Debbie Brown ’un ama bu pasta okulun son günü için biçilmiş kaftandı. Ben de fırsatı değerlendirdim tabii.



Tüm kitap kurtlarına iyi tatiller. Ama kitap kurdu olmayı sakın bırakmayın… 


Eski Pastalar "PASTA MİMARI" ında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder