10 Haziran 2013 Pazartesi

BİR HEDİYENİN HİKAYESİ...

Bu gün sizlerle yeni doğum yapmış bir tanıdığımın kızı için hazırladığım hediye paketinin yapılışını anlatmak istedim. Yapımı çok kolay. Ama etkisi büyük. Önce gelin nelere ihtiyacımız var bi bakalım…

1- Hediyeleri içine koyabileceğiniz bir kutu bu sepet de olabilir.


2- Kıyafetteler; ben çok işe yaradığını düşündüğüm için body seçtim.


3- İki küçük patik. Her şeyin küçüğü çok güzel oluyor.


4- Tabii ki oyuncaksız bir bebek hediyesi düşünülemez.


5- Süslemek içinde renkli tüller kurdele vs.


Öncelikle tüm hediyeleri uygun bir şekilde kutuya yerleştiriyoruz. Kutunun kapağını kapatmayın ki tülün altından görülebilsinler. Ben kapağı kutunun alt kısmına yerleştirdim.


Bundan sonrası çok kolay. Tülü kutunun üst kısmından kurdele yardımıyla bağlıyoruz. İşte şık bir hediye. Sevdiklerimize hediye verirken yapacağınız küçük dokunuşlar, karşınızdakileri ne kadar önemsediğinizi gösterir bence. En azından ben böyle düşünüyorum. Siz de  hediyelerinize küçük kurdeleler tüller kartlar ekleyerek onları çok daha şık hale getirebilirsiniz. Bundan sonra bu şekilde hazırladığım hediyeleri sizinle paylaşmaya devam edicem şimdilik bu kadar. 

Ve işte sonuç:

2 yorum: