13 Haziran 2013 Perşembe

11 - 22...33...44...55...66...77 OLANA DEK!!!

          Başlık bi tuhaf oldu biliyorum ama evliliğimin 11. yılını kutladık. Bu da pastası. 11 yıl ömrümüz yettiğince 77... 88.. artık ne olursa, katlanan mutluluklarla artsın umarım.
          Aslında pasta yapmak hiç aklımda yoktu fakat oğlumla yaptığımız bir diyalog beni fena gaza getirdi. Ben de eşime ve oğluma sürpriz yaptım.
          Diyaloğa gelince;
          Eşim bi akşam dedi ki "Ne zamandır pasta yapmıyorsun yapsan da yesek..."
          Oğlumun cevabı şöyleydi. "Baba annem pasta yapmayı bilmez ki" Evet bana dedi. Yani pasta mimarına... Küçüklüğünde ona yaptığım pastaların hiçbirisini hatırlayamıyor. Ne acı. O yüzden anladım ki artık pasta yapma zamanı gelmiş. İşte bu da yeni pastam.



          Beyaz kalpler tüm sevdiklerimizi kırmızı kalpler ise beni, eşimi ve canım oğlumu temsil ediyor. Sizi çok seviyorum canım ailem...

          Eski pastalar "PASTA MİMARI" ında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder