20 Ağustos 2011 Cumartesi

SCRAPBOOK NEDİR?

Aslında tam kelime anlamı Karalama Defteri. Ama bizim dilimizdeki anlamı tam olarak scrapbook için yeterli değil. size aşagıda bununla ilgili bir kaç örnek göstereceğim. İşin aslı fotoğtaflarınızı çeşitli materyallerle (düğme, kurdela,ipler. çiçekler,kartonlar vs.) bir kolaj yapmak. Bu iş gerçekten çok eylenceli. Gerçek bir scrapbook yapmanın bir kaç yolu var. Ya tam anlamıyla bir çöpçü olacaksınız. Bir çok şeyi biriktirip onları renkleri ve şekillerine göre kombine etmeniz gerekli. Ya da hazır scrapbook kitleri var onlardan alıp bir çalışma yapacaksınız.
Şu sıra bunu türkiyede yapan tek bir kadına rasladım. Sitesi http://www.karenhanim.com/ . Bu hanım efendi bu işin eğitmenliğinide yapıyormuş onunla aynı şehirde yaşayanlar çok şanslı yani.
Birde bu bahsettiğim hazır kitlerden alıp yapabilirsiniz. O da http://www.yapyapistir.com/ adresinde satışı yapılıyor.
Ama bence en eylenceli ve kolay yolu digital olarak yapıp bastırmak. Çünkü yanlış bir şey yaptığınızda tek yapmanız gereken delete tuşuna basmak. Hepsi Bu...
Şimdi sıra size yaptığım bir örneği Göstermek istiyorum. Bu fotoğraftakilar ben ve kuzenim. Çocukluğuma dair çok sevdiğim bir donmuş an bu.

İNDİR 

Eğer bu çalışmamı beğendiyseniz bunu bedava indirebileceğiniz linki hemen resmin aldında bulabilirsiniz.Tek yapmanız gereken (Click here to start download from MediaFire..) yazan butonu tıklayıp farklı kaydetmek.Daha sonrada altına size ait bir fotoyu yerleştirmek o kadar. Bu arada bu resimi jpg formatında kaydedip baskı aldığınızda da iyi bir sonuç elde edeceğinizi düşünüyorum. İyi eğlenceler.


2 yorum:

  1. merhaba izleyenlerinize katılmak ıstedım ama bulamadım.sanırıum gagette sorun var.sevgiler sizi tanıdıgım için mutluyum.

    YanıtlaSil
  2. HAKLISINIZ GADGET DE BAZEN SORUN OLUYOR FAKAT GENELDE GÖZÜKÜYOR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil